ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΗ ΠΡΟΓΡΑΜΜΑΤΟΣ ΓΙΑ ΑΡΧΑΡΙΟΥΣ
4 απαντήσεις
Σελίδα 1 από 1
ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΗ ΠΡΟΓΡΑΜΜΑΤΟΣ ΓΙΑ ΑΡΧΑΡΙΟΥΣ
Mahatma καλησπέρα,
Η ερώτηση μου είναι η εξής: Ο χρόνος των 50 λεπτών που θα έχουμε για τις άσανα, αφορά τον καθαρό χρόνο που κάνει ο ασκούμενος (μαθητής) για να εκτελέσει την άσανα; ή συμπεριλαμβάνεται στο χρόνο αυτό και ο χρόνος που θα χρειαστεί να περιγραφηθεί και να εξηγηθεί η άσανα;
Επίσης θα μπορούσε να είναι 60 λεπτά αυτός ο χρόνος ή είναι αυστηρά στα 50; Λόγω του ότι η παρουσίαση μου αφορά εισαγωγικό μάθημα σε αρκετά σημεία θα πρέπει να δώσω κάποιες περισσότερες λεπτομέρειες οι οποίες αφαιρούν από τον χρόνο.
Η ερώτηση μου είναι η εξής: Ο χρόνος των 50 λεπτών που θα έχουμε για τις άσανα, αφορά τον καθαρό χρόνο που κάνει ο ασκούμενος (μαθητής) για να εκτελέσει την άσανα; ή συμπεριλαμβάνεται στο χρόνο αυτό και ο χρόνος που θα χρειαστεί να περιγραφηθεί και να εξηγηθεί η άσανα;
Επίσης θα μπορούσε να είναι 60 λεπτά αυτός ο χρόνος ή είναι αυστηρά στα 50; Λόγω του ότι η παρουσίαση μου αφορά εισαγωγικό μάθημα σε αρκετά σημεία θα πρέπει να δώσω κάποιες περισσότερες λεπτομέρειες οι οποίες αφαιρούν από τον χρόνο.
EFIE- Αριθμός μηνυμάτων : 43
Ημερομηνία εγγραφής : 16/01/2012
Τόπος : ΜΑΡΟΥΣΙ
Απ: ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΗ ΠΡΟΓΡΑΜΜΑΤΟΣ ΓΙΑ ΑΡΧΑΡΙΟΥΣ
Αγαπητή Έφη
Ο χρόνος που σας εχει δοθεί, τα περιλαμβάνει όλα. Εσύ θα ετοιμάσεις ενα πρόγραμμα προσπαθώντας να προβλέψεις όσα περισσότερα μπορείς. Σε εισαγωγικό μάθημα περιορίζεις τις πληροφορίες που θέλεις να μοιραστείς, νομίζω στις σημειώσεις εχει μια συνταγή σχετικά με αυτο.
Προσπάθησε να στριμώξεις τα πράγματα που θέλεις να πεις στον χρόνο που σου δίνεται και σε λιγότερο απο αυτον (πχ 40 λεπτά) για να παίσεις μέσα στα 50 λεπτά.
Δυστηχώς, δεν μπορεί να γίνει 60 λεπτά.
Το μάθημα ειναι ενας αγώνας με τον χρόνο και σπάνια κερδίζουμε εμείς......... so do not worry!!!
Ο χρόνος που σας εχει δοθεί, τα περιλαμβάνει όλα. Εσύ θα ετοιμάσεις ενα πρόγραμμα προσπαθώντας να προβλέψεις όσα περισσότερα μπορείς. Σε εισαγωγικό μάθημα περιορίζεις τις πληροφορίες που θέλεις να μοιραστείς, νομίζω στις σημειώσεις εχει μια συνταγή σχετικά με αυτο.
Προσπάθησε να στριμώξεις τα πράγματα που θέλεις να πεις στον χρόνο που σου δίνεται και σε λιγότερο απο αυτον (πχ 40 λεπτά) για να παίσεις μέσα στα 50 λεπτά.
Δυστηχώς, δεν μπορεί να γίνει 60 λεπτά.
Το μάθημα ειναι ενας αγώνας με τον χρόνο και σπάνια κερδίζουμε εμείς......... so do not worry!!!
Απ: ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΗ ΠΡΟΓΡΑΜΜΑΤΟΣ ΓΙΑ ΑΡΧΑΡΙΟΥΣ
Ωχ! Αν ήξερες τι έχω βάλει και τι πρέπει τώρα να βγάλω δεν θα το πίστευες. Μου πήρε ώρες ετοιμασίας και μάλιστα ήμουν και πολύ περήφανη με το αποτέλεσμα. Τώρα άραγε θα είμαι το ίδιο περήφανη με το νέο outcome ή θα γίνει λίγο σαλατούλα το πράγμα.Θα δείξει.
Πάντως thank you for your prompt reply to my request.
Πάντως thank you for your prompt reply to my request.
EFIE- Αριθμός μηνυμάτων : 43
Ημερομηνία εγγραφής : 16/01/2012
Τόπος : ΜΑΡΟΥΣΙ
Απ: ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΗ ΠΡΟΓΡΑΜΜΑΤΟΣ ΓΙΑ ΑΡΧΑΡΙΟΥΣ
Χάρι Ομ! Μπερδεύτηκα λίγο με την ερώτηση της Έφης.
Το πρόγραμμα που ετοιμάζουμε είναι στο σύνολό του
90', σωστά; Τα 50' αφορούν αποκλειστικά στις άσανα.
Το πρόγραμμα που ετοιμάζουμε είναι στο σύνολό του
90', σωστά; Τα 50' αφορούν αποκλειστικά στις άσανα.
K.Despina- Αριθμός μηνυμάτων : 63
Ημερομηνία εγγραφής : 16/01/2012
Ηλικία : 46
Τόπος : Athens
Απ: ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΗ ΠΡΟΓΡΑΜΜΑΤΟΣ ΓΙΑ ΑΡΧΑΡΙΟΥΣ
Δέσποινα καλησπέρα,
Το πρόγραμμα είναι για 90' και το κομμάτι με τις άσανα θα πρέπει να είναι 50'. Απλά εγώ έκανα το λάθος να βάλω πολλές άσανα για να έχει ενδιαφέρον το οποίο όμως δεν μου βγαίνει στα 50' γιατί όπως κατάλαβα τα 50' αφορούν το να δείξεις και να εξηγήσεις και ο μαθητής (ασκούμενος) να εκτελέσει την άσανα (όλα αυτά πρέπει να βγαίνουν στα 50'). Άρα πρέπει να αφαιρέσω αρκετές άσανα και λυπάμαι για αυτό γιατί νομίζω ότι με αυτές που θα αναγκαστώ να αφαιρέσω το πρόγραμμα θα είναι κάπως ανιαρό. Θα δούμε..... Εσύ πως πας με το δικό σου πρόγραμμα;
Το πρόγραμμα είναι για 90' και το κομμάτι με τις άσανα θα πρέπει να είναι 50'. Απλά εγώ έκανα το λάθος να βάλω πολλές άσανα για να έχει ενδιαφέρον το οποίο όμως δεν μου βγαίνει στα 50' γιατί όπως κατάλαβα τα 50' αφορούν το να δείξεις και να εξηγήσεις και ο μαθητής (ασκούμενος) να εκτελέσει την άσανα (όλα αυτά πρέπει να βγαίνουν στα 50'). Άρα πρέπει να αφαιρέσω αρκετές άσανα και λυπάμαι για αυτό γιατί νομίζω ότι με αυτές που θα αναγκαστώ να αφαιρέσω το πρόγραμμα θα είναι κάπως ανιαρό. Θα δούμε..... Εσύ πως πας με το δικό σου πρόγραμμα;
EFIE- Αριθμός μηνυμάτων : 43
Ημερομηνία εγγραφής : 16/01/2012
Τόπος : ΜΑΡΟΥΣΙ
Απ: ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΗ ΠΡΟΓΡΑΜΜΑΤΟΣ ΓΙΑ ΑΡΧΑΡΙΟΥΣ
Ευχαριστώ, Έφη μου για τη διευκρίνηση!
Καλά τα πάω με το δικό μου. Από προσωπική
εμπειρία πάντως θυμάμαι ότι όταν ο δάσκαλος
είναι συγκεντρωμένος και εστιασμένος στους
μαθητές, ακόμα κι όλο το μάθημα να είναι
Παουανμουκτάσανα έχει ενδιαφέρον κι επίδραση.
Θέλω να πω ότι εστιάζει περισσότερο στο να
είμαι συγκεντρωμένη και πιστή στον εσωτερικό
μου ρυθμό παρά στις άσανα αυτές καθαυτές.
Πώς το βλέπεις εσύ;
Φιλί
Καλά τα πάω με το δικό μου. Από προσωπική
εμπειρία πάντως θυμάμαι ότι όταν ο δάσκαλος
είναι συγκεντρωμένος και εστιασμένος στους
μαθητές, ακόμα κι όλο το μάθημα να είναι
Παουανμουκτάσανα έχει ενδιαφέρον κι επίδραση.
Θέλω να πω ότι εστιάζει περισσότερο στο να
είμαι συγκεντρωμένη και πιστή στον εσωτερικό
μου ρυθμό παρά στις άσανα αυτές καθαυτές.
Πώς το βλέπεις εσύ;
Φιλί
K.Despina- Αριθμός μηνυμάτων : 63
Ημερομηνία εγγραφής : 16/01/2012
Ηλικία : 46
Τόπος : Athens
Απ: ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΗ ΠΡΟΓΡΑΜΜΑΤΟΣ ΓΙΑ ΑΡΧΑΡΙΟΥΣ
Σε αυτό που λες έχεις δίκιο. Εσύ έχεις προσωπική πείρα που σε βοηθάει.
Αυτό που προσπάθησα να κάνω στο δικό μου πρόγραμμα ήταν να μην βαριέται ο μαθητής (από πολλές επαναλήψεις σε μία άσανα, αλλά να γνωρίσει πολλές διαφορετικές το οποίο μπορεί και για εισαγωγικό μάθημα να μην είναι και σωστό) και ταυτόχρονα φεύγοντας από το μάθημα να νιώσει ότι έχει δουλέψει με διαφορετικά σημεία του σώματος. Αν είχα τη δυνατότητα να βάλω σούρυα ναμασκάρα ειλικρινά δεν θα χρειαζόταν να βάλω πολλές άλλες άσανα αλλά βλέπεις δεν μπορώ να το κάνω αυτό. Το πιστεύεις ότι αυτή είναι και η μαγεία σε όλο αυτό που κάνουμε τώρα; Δηλαδή αυτό το ψάξιμο του τι να κάνω, ποια άσανα να βάλω, ποια να βγάλω κ.λ.π. προσωπικά μου έχει προκαλέσει μεγάλο ενδιαφέρον πιο πολύ από όλες τις εργασίες που έχω κάνει για τις άλλες σπουδές μου. Ίσως γιατί είναι κάτι το οποίο κατά κάποιο τρόπο το δημιουργώ εγώ και το εφαρμόζω άμεσα και βλέπω και τις επιδράσεις...Δεν είναι μια στείρα γνώση, τύπου παπαγαλία που το μαθαίνεις και μετά το ξεχνάς forever....Interesting!!!
Αυτό που προσπάθησα να κάνω στο δικό μου πρόγραμμα ήταν να μην βαριέται ο μαθητής (από πολλές επαναλήψεις σε μία άσανα, αλλά να γνωρίσει πολλές διαφορετικές το οποίο μπορεί και για εισαγωγικό μάθημα να μην είναι και σωστό) και ταυτόχρονα φεύγοντας από το μάθημα να νιώσει ότι έχει δουλέψει με διαφορετικά σημεία του σώματος. Αν είχα τη δυνατότητα να βάλω σούρυα ναμασκάρα ειλικρινά δεν θα χρειαζόταν να βάλω πολλές άλλες άσανα αλλά βλέπεις δεν μπορώ να το κάνω αυτό. Το πιστεύεις ότι αυτή είναι και η μαγεία σε όλο αυτό που κάνουμε τώρα; Δηλαδή αυτό το ψάξιμο του τι να κάνω, ποια άσανα να βάλω, ποια να βγάλω κ.λ.π. προσωπικά μου έχει προκαλέσει μεγάλο ενδιαφέρον πιο πολύ από όλες τις εργασίες που έχω κάνει για τις άλλες σπουδές μου. Ίσως γιατί είναι κάτι το οποίο κατά κάποιο τρόπο το δημιουργώ εγώ και το εφαρμόζω άμεσα και βλέπω και τις επιδράσεις...Δεν είναι μια στείρα γνώση, τύπου παπαγαλία που το μαθαίνεις και μετά το ξεχνάς forever....Interesting!!!
EFIE- Αριθμός μηνυμάτων : 43
Ημερομηνία εγγραφής : 16/01/2012
Τόπος : ΜΑΡΟΥΣΙ
Απ: ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΗ ΠΡΟΓΡΑΜΜΑΤΟΣ ΓΙΑ ΑΡΧΑΡΙΟΥΣ
Λίγες με επίγνωση και στόχο, θα έλεγα. Πόση ώρα διαρκούν
οι άσανα στη σάντανά σου; Εμένα περίπου 40' με 45' και είναι 12
άσανα μαζί με τη Σούρυα. Οπότε σκέφτομαι 8-10 άσανα χωρίς
Σούρυα είναι καλές. Για να αφήνουμε και λίγο χρόνο ενδιάμεσα
για παρατήρηση. Θα το προβάρω αύριο-μεθαύριο και θα σου
πω πόσο βγαίνει.
Πάντως είναι πράγματι ενδιαφέρον, έχεις δίκιο.
Groovy!!!
οι άσανα στη σάντανά σου; Εμένα περίπου 40' με 45' και είναι 12
άσανα μαζί με τη Σούρυα. Οπότε σκέφτομαι 8-10 άσανα χωρίς
Σούρυα είναι καλές. Για να αφήνουμε και λίγο χρόνο ενδιάμεσα
για παρατήρηση. Θα το προβάρω αύριο-μεθαύριο και θα σου
πω πόσο βγαίνει.
Πάντως είναι πράγματι ενδιαφέρον, έχεις δίκιο.
Groovy!!!
K.Despina- Αριθμός μηνυμάτων : 63
Ημερομηνία εγγραφής : 16/01/2012
Ηλικία : 46
Τόπος : Athens
Απ: ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΗ ΠΡΟΓΡΑΜΜΑΤΟΣ ΓΙΑ ΑΡΧΑΡΙΟΥΣ
Τελικά οι άσανα μου βγαίνουν περίπου στα 50 λεπτά (γιατί ποτέ δεν μπορείς να είσαι σίγουρος π.χ. αν έχεις μαθητή τον Γιάννη με "τρέλανε" στις ερωτήσεις και ειδικά στην γιόγκα νίντρα, δηλαδή την ώρα της νίντρα εγώ έκανα την περιφορά και εκείνος με διέκοπτε για να μου κάνει ερωτήσεις, είναι δυνατόν αυτό!!!!
Αφαίρεσα κάποιες που είχα σκεφτεί να βάλω και συνολικά βγαίνουν περίπου 17 άσανα. Μέσα σε αυτές είναι όμως και η παραμπίκ στιτι με την οποία ξεκινάω γιατί είναι εισαγωγικό το πρόγραμμα. Μη μου πει κανείς να αφαιρέσω τώρα γιατί το έχω ολοκληρώσει, δεν ακούω τίποτε....τίποτε.....
Καληνύχτα και όνειρα γιογκικά....
Αφαίρεσα κάποιες που είχα σκεφτεί να βάλω και συνολικά βγαίνουν περίπου 17 άσανα. Μέσα σε αυτές είναι όμως και η παραμπίκ στιτι με την οποία ξεκινάω γιατί είναι εισαγωγικό το πρόγραμμα. Μη μου πει κανείς να αφαιρέσω τώρα γιατί το έχω ολοκληρώσει, δεν ακούω τίποτε....τίποτε.....
Καληνύχτα και όνειρα γιογκικά....
EFIE- Αριθμός μηνυμάτων : 43
Ημερομηνία εγγραφής : 16/01/2012
Τόπος : ΜΑΡΟΥΣΙ
ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΗ ΜΑΘΗΜΑΤΟΣ
Εφ ούλα μου και λοιπές αγαπημένες,
ξαφνικά μου ήρθε στο μυαλό μια καπληκτική φιλόλογος που είχα στο γυμνάσιο που, μεταξύ άλλων είχε πει ότι το πιο σημαντικό στην ποίηση (άρα και σε όλη τη δημιουργία) είναι να ξέρεις τί θα σβήσεις και όχι τί θα γράψεις. Τέλειο? Κι έγω που σου κάνω την έξυπνη βέβαια έχω προβληματιστεί πολύ να κάνω το φοβερά ξεχωριστό μαθημα, να πρωτοτυπήσω και άλλες τέτοιες μπούρδες και μάλιστα το ζαλίζω μέσα στη μέρα μου εν μέσω πολύωρων προβών κ.α. χωρίς να έχω το χρόνο να ασχοληθώ αλλά μετά κατέληξα ότι όλα είναι θέμα ενέργειας και διάθεσης προσφοράς ( μαζί με κάποια δουλειά βέβαια) και γι αυτούς ακριβώς τους λόγους ανυπομονώ πραγματικά για το δικό σου μάθημα,όπως και των άλλων supergirls και σου θυμίζω ότι είναι καθήκον προς τον εαυτό μας και προς τη ζωή πάνω από όλα να το απολαύσουμε!!! Άντε και μου λείψατε!
ξαφνικά μου ήρθε στο μυαλό μια καπληκτική φιλόλογος που είχα στο γυμνάσιο που, μεταξύ άλλων είχε πει ότι το πιο σημαντικό στην ποίηση (άρα και σε όλη τη δημιουργία) είναι να ξέρεις τί θα σβήσεις και όχι τί θα γράψεις. Τέλειο? Κι έγω που σου κάνω την έξυπνη βέβαια έχω προβληματιστεί πολύ να κάνω το φοβερά ξεχωριστό μαθημα, να πρωτοτυπήσω και άλλες τέτοιες μπούρδες και μάλιστα το ζαλίζω μέσα στη μέρα μου εν μέσω πολύωρων προβών κ.α. χωρίς να έχω το χρόνο να ασχοληθώ αλλά μετά κατέληξα ότι όλα είναι θέμα ενέργειας και διάθεσης προσφοράς ( μαζί με κάποια δουλειά βέβαια) και γι αυτούς ακριβώς τους λόγους ανυπομονώ πραγματικά για το δικό σου μάθημα,όπως και των άλλων supergirls και σου θυμίζω ότι είναι καθήκον προς τον εαυτό μας και προς τη ζωή πάνω από όλα να το απολαύσουμε!!! Άντε και μου λείψατε!
MILENA72- Αριθμός μηνυμάτων : 2
Ημερομηνία εγγραφής : 23/01/2012
Απ: ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΗ ΠΡΟΓΡΑΜΜΑΤΟΣ ΓΙΑ ΑΡΧΑΡΙΟΥΣ
Μιλένα αγαπημένη,
Δίκιο, πολύ δίκιο έχεις. Αφού λοιπόν πέρασα από σαράντα κύματα (να σκέφτομαι, να δοκιμάζω, να γράφω, να σβήνω, να βλέπω μέχρι και στον ύπνο μου τις άσανα) κατέληξα και εγώ σε αυτό που λες, ότι το καλύτερο από όλα είναι να εργαστείς για αυτό που έχεις να κάνεις και μετά να χαλαρώσεις και να το απολαύσεις, γιατί οι στιγμές περνούν και χάνονται πίσω δεν γυρίζουν και αν είναι να το περάσεις αγχωμένος και στεναχωρημένος, τότε χάνεις κάτι από την μαγεία.
OMMMM...............
Δίκιο, πολύ δίκιο έχεις. Αφού λοιπόν πέρασα από σαράντα κύματα (να σκέφτομαι, να δοκιμάζω, να γράφω, να σβήνω, να βλέπω μέχρι και στον ύπνο μου τις άσανα) κατέληξα και εγώ σε αυτό που λες, ότι το καλύτερο από όλα είναι να εργαστείς για αυτό που έχεις να κάνεις και μετά να χαλαρώσεις και να το απολαύσεις, γιατί οι στιγμές περνούν και χάνονται πίσω δεν γυρίζουν και αν είναι να το περάσεις αγχωμένος και στεναχωρημένος, τότε χάνεις κάτι από την μαγεία.
OMMMM...............
EFIE- Αριθμός μηνυμάτων : 43
Ημερομηνία εγγραφής : 16/01/2012
Τόπος : ΜΑΡΟΥΣΙ
Σελίδα 1 από 1
Δικαιώματα σας στην κατηγορία αυτή
Δεν μπορείτε να απαντήσετε στα Θέματα αυτής της Δ.Συζήτησης